5/14/2011

პრეზენტაცია–,,ცხოველთა სამყარო"

2011 წლის 25 მარტს II-4 კლასში ჩატარდა პრეზენტაცია თემაზე– ცხოველთა სამყარო.
კლასი დაყოფილი იყო ჯგუფებად:
I ჯგუფი– ფრინველები
IIჯგუფი–მწერები
III ჯგუფი– თევზები
IV ჯგუფი– ცხოველები

მიზანი: მასალების მოძიებისა და პრეზენტაციის მომზადების უნარ–ჩვევების გამომუშავება.
შდეგი: მოტივირებული მოსწავლეები, გამტკიცებული სასწავლო მასალა.

გთავაზობთ პრეზენტაციის ამსახველ ფოტო მასალასა და პრეზენტაციების ნიმუშებს:













წარმოდგენის არალინგვისტური ხერხები

ბევრი ფსიქოლოგი საუბრობს ინფორმაციის ,, ორმაგი კოდირების" თეორიაზე. ამ თეორიის მიხედვით, ცოდნა ორი ფორმით ინახება–ლინგვისტური და წარმოსახვითი ფორმები. ლინგვისტური ფორმა შეგიძლიათ, წარმოიდგინოთ, როგორც წინადადებების წყება გრძელვადიან მეხსიერებაში. წარმოსახვითი ფორმა კი გამოიხატება მენტალური სურათებით, ან ფიზიკური შეგრძნებებით, როგორიცაა: სურნელი, გემო, შეხება, ხმა და ა.შ. დადასტურებულია, რომ წარმოდგენის არალინგვისტური ფორმების შექმნაში მოსწავლეთა ხშირი ჩართვა ხელს უწყობს ტვინის მუშაობის სტიმულირებას.
ყოველივე ამის გათვალისწინებით დავგეგმე შემდეგი ღონისძიებები:
7.02. 2011– ნაწარმოების ,, შვლის ნუკრის ნაამბობი" წაკითხვა. გააზრება
8.02.2011 გამოვიყენე წარმოდგენის არალინგვისტური ხერხი, რაც მოიცავს ახალმიღებულ ინფორმაციასთან დაკავშირებით მოსწავლეების გონებაში სახეების ჩამოყალიბებას და მიღებული ინფორმაციის გრაფიკული გამოსახულებების შექმნას.